Ymmärrätkö asiakasta?  – ”Asiakaskokemuksella menestykseen kohdaten, kuunnellen ja kysellen”

Mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja miten syntyy laadukas palvelukokemus? Haluatko oppia tunnistamaan haastavien kohtaamistilanteiden syntyyn vaikuttavia tekijöitä sekä ennakoimaan, ja sitä kautta ehkäisemään haastavien tilanteiden syntymistä.

Lue lisää ja ilmoittaudu:

Hyvän asiakaspalvelun puitteet >>
Asiakkaan kohtaaminen >>
Mitä on asiakaskokemus >>

Kenelle

Kaikille asiakaspalvelussa toimiville tai asiakaspalvelusta kiinnostuneille.

Opintojen jälkeen

Ymmärrät mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä. Ymmärrät palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaat arvioida palvelua perustellusti. Tiedät miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Voit opiskella kokonaisuuden joustavasti ja ilmoittautua jokaiselle opintojaksolle erikseen. Opintotarjonta päivittyy kolme kertaa vuodessa. Ilmoittautumisajan päätyttyä ilmoittautumislinkki poistuu.